آموزش

سرویس پایگاه دانش ریتین به کسب و کارها امکان تعریف انواع مقالات آموزشی را می‌دهد تا تیم فروش و پشتیبانی در صورت لزوم از مقالات برای امور خود در جهت بالا بردن رضایت مشتری و پشتیبانی موثر بهره ببرند

آموزش

پیش نویس

تعیین کنید چه مقاله‌هایی در پایگاه دانش شما قابل دسترسی باشد

پیام رسان ریتین

به کاربران کمک کنید با شما در تماس باشند ،اگر جواب سپالات خود را پیدا نکرده‌اند

نوشتن مقاله

یک ویرایشگر کارا که جای هیچ نگرانی باقی نمی‌گذارد

برندینگ سفارشی

اپلیکیشن تحت وباپلیکیشن تحت وباپلیکیشن تحت وب

پایگاه دانش عمومی

پایگاه دانش عمومی

پایگاه داده‌ایی زیبا و قابل جست‌وجو برای همه


بازخورد غنی

بصورت خودکار بازخورد جمع‌آوری کنید تا راحت‌تر مقالات را بهبود دهید

واکنش به مقالات

به کاربران کمک کنید به راحتی به شما نشان‌دهند که یک مقاله خوب است یا نه

جست‌وجوهای ناکام

جست‌وجوهای ناکام کاربرانتان را ببینید تا بدانید چه مقاله‌ایی را دفعه‌ی بعدی بنویسید

گزارشات کارا

گزارشات کارا

چرخه ی بازخوردی که به شما در بهبود محتوا کمک می‌کند


بازنشر مقالات

کاربران را پرون ابزارک با بازنشر مقالات راهنمایی کنید

جست‌وجوی مقالات

تمام مقالات خود را از درون صندوق تیمی جست‌جو کنید

یکپارچه‌سازی با گفتگو

یکپارچه‌سازی با گفتگو

آموزش و گفتگو را ادغام کنید تا مشتریان بیشتری را پاسخگو باشید

ریتین یک سرویس آنلاین گفتگو و ارتباط آنلاین با مشتریان می باشد که به شما کمک می کند که با مشتریان خود گفتگوی آنلاین داشته باشید، مشتریان خود را بشناسید و مدام آنها را پیگیری نمایید. ریتین با جمع آوری رفتار مشتری و برقراری ارتباط مستقیم و آنلاین با آنها به کسب و کار ها امکان افزایش فروش خود را می دهد